12 juli = gooothiia !

Åååh, far till gothia ikväll, gud vad jag längtar! Kommer bli jätte kul med discot, liseberg och gå på stan och allt :) Och man får inte glömma killarna:) Men jag skriver mer om resan när jag kommer hem och lägger ut bilder och sånt :)


Jag var på badhusparken igår, de sög från början, vi kom dit typ halv åtta kanske och de var dålig musik men nanting, typ country haha dom var jätte dåliga så då var vi där typ en timme sen gick vi på coop och köpte godis och nötter sen kom vi tillbaka och de var fortfarande dålig musik och lite folk. Men så efter ett tag så var de nån som sjöng som var jätte bra vet inte vad han hette men han fick med sig publiken med att säga många gånger "when I say make some, can you say nocie?" de var jätte kul för alla verkligen skrek :) Efter han var klar så delade han ut massa skivor som alla vart galna, men jag fick ingen, för jag ides inte springa in där, alla var jäklat galna! haha Men så efter de, då kom Talang och dom är ju klart bäst, dom får med sig hela publiken och alla kan deras låtar men dom spelade två nya som folk knappt hade hört, men de var kul, stod längst fram och folk tryckte som galningar, och stod och hoppa och skrek, de var kul man vart gode svettig! haha. Dom tog massor med kort tror vi var med på nästan alla, men de var då inget i tidningen, de var bara från i början av kvällen. Men men man var ju ändå svettig så de skulle nog inte sett så bra ut ändå , haha .
Glömde skriva att jag träffade ju Jocke, han var ju så snäll :) Han gick tydligen media, och han trodde han hette Joakin christoffersson men han hade druckit ganska mycket märkte man, för han visste inte sitt mobilnummer, han hade tappat bort mobilen. Men vi sa att vi skulle höras och om vi skulle ses så skulle jag påminna han om vem jag var haha, jag träffade även Rajje, som jag träffade på examen, han är 21. Han är social och snäll så jag träffa han iaf.

Men nu ska jag och bada med rebecca och jacke i Lillpite poolen!

Vi får höras om en vecka då, ha de bra, för de ska jag iallafall ha, kram på er!  :)

Kommentarer
Postat av: Jocke

nu ljuger du ju faktiskt, jag visste ju att jag hette Joakim Christoffersson, jag trodde inte det,och mobilnummer kan vara kluriga

2008-07-13 @ 01:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0