dååålig uppdatering

Jag vet om att jag har haft gryyymt fålig uppdatering, jag vet inte när sist jag skrev jag har helt enkelt glömt bort att jag har en egen blogg. Men iaf jag ska försöka att skriva så mycket som möjligt!

Snart gooothia, på lördag! Jag längtar så jätte mycket! Jag tror de kommer bli jätte kul. Men jag tror inte att de kommer gå så bra för vårat lag, eller jag vet inte, för att vi har ju inte blivit sämre, men vi har inte blivit så mycket bättre, eller de är svårt att se när vi har varit i en serie där vi möter lag som är 1-3 år äldre än oss, så har vi typ förlorat varje match och jag tycker de har varit en jätte tråkig serie och därför hoppas jag att de kommer gå bra i gothia för de gick inte heller så bra på summer games, men om vi är taggade före match då spelar vi helt annars, om vi däremot inte är taggade och så då blir de bara stress på plan och inget funkar för oss men om vi då är taggade då har vi tid och rullar boll vi spelar mycket bättre då! Så jag hoppas nu :)


Badhusparken imorrn?
Jag vet faktiskt inte, ska ju till Göteborg då på lördag, men vi far dock 22.39 så jag tror inte de gör så mycket, för att jag känner verkligen att jag vill ut, har inte varit ut sen examen! Och har som varit påväg nån gång men nä då blir de inte, men jag vet inte än får se hur de blir med den saken!


här kommer lite bilder ifrån i sommar ;p




examen   9b<3


älskar dig elina<3



du var så jätte fin rebecca :) <3





Hade lite att göra en dag, så då tog jag lite kort med hundarna:) <3





älskar dig kira<3



naaw, jag älskar dig också :) <3

men du vill som inte ställa upp på nå många bilder:(



men du vill de du :)




och så jag:)



De var allt:) vill inte lägga ut för mycket!


Ha de bra nu, kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0