3 juni

Igår spelade jag fotbollsmatch mot LuleåDFF, de vart 1-1, jag blev utvald till lagkapoten och jag blir alltid så ivrig då, jag spelar typ sämre då. Men iallafall, de stod 1-0 till dom i halvlek, så när de var 17 minuter kvar så gjorde rebecca mål, och så kom jag i en närkamp och så gjorde jag en oschysst takling så vart de frispak till dom men då rammlade jag ovh bröt fingret uppåt, gjorde jätte ont, men jag ställde mig upp och fortsatte spelamen då började de att göra ont så jag kollade på fingret och de pekade jäklat rätt ut i sidan. Så gick jag av plan gråtandes och kylde, fast de slutade med att jag och mamma for in på akuten, vi kom dit klockan 8 fick vänta 2 timmar, så fick vi komma tilll en doktor, som kände och drog i fingret och sa att han ville rönka de. Vi gick upp till rönken och gjorde de sen fick vi vänta typ 1timme så kom han och sa att jag hade fått en fraktur i fingret, de var brutet. Så fick vi vänta en timme så kom läkaren lars, som såg att de var snett så han skulle bryta till de i läge, så ick jag bedövning och den gjorde jäkligt ont, spränge i fingret:s så bröt han till de efter 20 minuter, så hade undersköterskorna susanne och ulika tror jag dom hette gjort en skena i gips och dom formade den sen så satte dom bara lite bandage, för att vi skulle sen upp och rönka igen för att de att de var i läge och så, och vi rönkade sen fick vi vänta 1 timme efter de kom lars och sa att de var bra. Så skulle de fixas bättre, så satte dom klart runt handen och äntligen var allt klart, klockan 2 var allt klart. Så de tog sin tid:s och att skriva dehär med, med bara en hand:)

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^ idag och hela veckan möter jag pär lernström som är den som gett mig ideén om tävligen så snälla rösta :)
http://livetsomhenke.blogg.se/1212401347_5henrik_utmanar_pr_le.html

2008-06-03 @ 16:50:49
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0