15 maj

Sitter hära i datasalen och har engelskafördjupning med elina och jonte, orkar inte jobba. Fick veta nyss att mitt svenska prov blev ändrat till på måndag, lite surt! men men .

Igår fyllde jag då 15 år iaf, fick en moppe, en vågtång och pengar, blir grattad av min moster idag, och grattad av faster occh andra på söndag.
                                               image4
På söndag ska jag på dop, min kusin har fått en pojke som heter Philip, jätte söt unge:) Jag har iaf blivit utvald till gudmor, som jag blev jätte  glad över. Men de jag är mäst pirrig över de är nog att jag ska sjunga solo på dopet, jag ska sjunga "Greatest love of all- Witney Houston" men jag har tagit bort näst sista delen av låten eftersom jag vet att jag inte kan komma ut dit, men låten i sig är gryymt bra. Men de går säkert bra, jag hoppas på de.

Här är låten: http://youtube.com/watch?v=fPyzKNLBe_8&feature=related, så ni kan gärna lyssna på den :)

Jag har även moppeprov idag klockan 5 på medborgarskolan, jag vet inte hur de kommer att gå, men de får gå som de går jag hoppas på de bästa.

Ha de bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Ser att du sjungit Whitney Houstons låt Greatest love of all på kusinens dop. Hur gick det? Hade prästen någon invändning mot det?



Vår dotter ska döpas på lördag i kyrkan och prästen tillåter inte mina två närmsta vänner att sjunga den låten, som betyder så mycket för mig.



/Hälsn

Jenny

2009-02-16 @ 15:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0