dååålig uppdatering, jag vet !

jag hatar att jag alltid får dålig uppdatering jag vet inte varför jag alltid slutar att skriva helt plötsligt, mest pågrund av lathet tror jag men i måndag och tisdag var jag borta, då var jag hos farmor! De kändes skönt att få fara bort från allt, jag och pappa var och jagade tisdag! De gick inte så bra, vi trodde vi skulle få skjuta en älg som vi såg men då for älgen och vi efter i 7 km och vi har sprungit samanlagt under den sträckan 4 km, kan ni tänka er hur hemskt jobbigt de var, i stövlar och tjockkläder och i skogen? De rann svett mer än nånsin, jag svettades mer än var jag gör på matcher... Åååh så jobbigt och så sprang älgen över på fel mark så då fick vi ju inte skjuta så då sprang vi i onödan :) hahahahha !
Och så skulle vi gå tillbaka som var alltså 5 kilometer ungefär och jag kände att jag inte orkade så jag fick stanna i skogen nära en väg och sitta vid elden i en timme själv:) så skulle pappa gå och hämta bilen och sen komma, de var lite väl läskigt, men tur hade jag ju yxa till att hugga ved och kniv så om de skulle typ komma en björn eller bara nån jävla idiot så :D HAHHAHAH! :)

Igår var bäääääst, klart bäst!
Jag var med rebecca och emma, ååh vet ni hur mkt  jag saknat att få vara med dom jag vet inte hur länge sen de var jag var med dom kanske en månad, de har blivit att jag bara varit med vikberg och sofie och dom ! Nog har jag jätte kul med dom också, klart jag har. Men jag har saknat rebecca, min bästa vän! Jag har saknat hon så gryymt mkt och emma!!! Jag saknar att vara med typ eve och jennie också, vet inte varför vi inte var med dom eller eve var i stan men jennie vet jag inte, för henne saknar jag också!
De vi gjorde igår var iaf att laga mat, vi gjorde klyftpotatis och stekta kycklingbitar i marinad och lite tzatziki till det! Gryyyyymt gott!! Och sen spelade vi online, jätte roligt spel och lite fyra i rad hahah :) sen for vi hem och jag gick och la mig direkt jag var grymt trött! ;)



hitta ingen bild på emma men du är bäst vännen :) <3

Nu ikv ska jag vara hemma, de kommer folk hit vet inte vilka men de blir väl dom vanliga: Jag, vikberg, markus, sofie, pojje, danne, pilla och kanske emelie eller nån:) de blir bara kul om de är många:) Så de blir nog roligt!

nu ska jag städa undan lite;) heheh !

pusslove<3




PS: KEVIN IKVÄLL PÅ IDOL, HAN SKA SJUNGA PÅ SVENSKA, han ska sjunga "lyssna till ditt hjärta" jag tjuvkikade lite på när han sjöng, de lät faktiskt riktigt bra! kolla repet=)

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.697899&amp;renderingdepartment=2.19545


Kommentarer
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

Söta johanna=)

2008-11-03 @ 18:10:41
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0