jonas brothers - A little Bit Longer

SNACKA OM ATT JAG ÄLSKAR JONAS BROTHERS, DOM ÄR SÅ JÄVLA BRA ! :) <3<3

Idag fick jag tillbaka mitt prov från nk som jag redan före var helt övertygad om att jag skulle få ig! Men jag fick G :D jag hade 31 poäng och gränsen var 25 ungefär, jag är ju hur stolt som hellst, hehe jag tror vi får tillbaka matte provet imorrn, jag vill ha tillbaka de jätte mycket, jag hoppas de gick bra de kändes som att de gick bra .
jag tog ju halv fem bussen från skolan som kom sent och så där vi körde över alla järnvägar har vi fått väntat, och så var vi i lillpite 20 över fem och Maria skulle hämta mig 25 i sex för jag skulle hjälpa henne att träna 99orna, så jag hann bara hem och byta om, jag hann inte äta men var inte så jätte hungrig. De gick bra att träna pojkarna dom är så himla duktig , idag så mixade vi ihop oss med flickor 99 och så spelade vi på två planer jag fick då vara dommare och tränarna tyckte jag var duktig så dom ville jag skulle dömma på lördag på deras sammandrag. Så jag ska dömma halv nio och typ tio, jag behövde bara dömma två matcher så får jag 100 kronor :P

Nu ska jag spela yatzy men min lillebror:)

Puss på er ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0