nya tag:)

Nu ska jag försöka komma igång igen, jag tror de har hänt mkt sen sist, jag är nu tillsammans med Mattias Vikberg<3 Jag har funderat väldigt mycket över dehär med Benjamin och allt och jag känner fortfarande att Benjamin är riktigt snygg och så och jag tror de bara skulle bli värre om han kom upp nu under lovet, för jag vet att jag börja gilla han mer än vad jag gör, och så far han hem igen om de kommer bli en stor saknad och jag kommer inte träffa han på jätte länge och de enda jag skulle tänka på är han , och jag skulle inte kunna fortsätta utan han. Men jag vill dock träffa han igen men kanske inte nu, jag vill vänta ett tag så de blir ett tag sen jag träffa han och får se, för jag tror de skulle bli kul:) Han verkade ju då inte blyg och då vågar han säkert hitta på saker och ting, han är inte en sån som bara vill se film eller bara sitta hemma.

Jag har matte prov imorrn och jag tror jag kan de, de är ju mest bara repetiotion men ska inte säga nått i förväg ! ;p
Jag har också redovisning i ULS om ettåringar, de kan jag rätt så bra, jag är med ville och elina <3 Så de blev en jätte bra grupp :D

Dehär var dagens:)
DAGENS HUMÖR: inte så glad, mått illa och trötttt!
DAGENS KLÄDSEL: jeans och kofta
DAGENS FRISYR: uppsatt.
DAGENS MUSIK: I will always love you
DAGENS FILM: ICE AGE 2 !! <3<3 hahah
DAGENS SAKNAD: Mattias!
DAGENS LÄNGTAN: har längtat till sängen hela dagen! :)
DAGENS HAT: De vill jag inte säga offentligt:) heheh !
DAGENS ÄLSKA: mattias<3
DAGENS VILL: SOVA
DAGENS PLANERING: eftersom dagen är slut, sova.
DAGENS GÅ UPP: 08:00 :)

Nu hade jag tänkt sova för jag är jätte trött de vart inte så mkt till att sova igår, sov hos vikberg! Men de var skönt att man kunde stiga upp fem i åtta:) haha <3

Puss på er  <3

Kommentarer
Postat av: lindaLo

Du e lite klok för att va så ung ;-) kram från moster =)

2008-10-14 @ 14:31:42
URL: http://lindalosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0