tillbaka till hembyn koler<3

Idag ska jag till koler, tillbaka till min hemby alltså! De var inte alls så länge sen jag var där men nu ska jag dit med min bror markus, vikberg, danne, elin, sofie, pojje och emelie. De är dom som jag tror ska följa men säkert nån annan också , men de gör inte mig nått:) Vi ska sova i våran husvagn allihopa och jag vet inte vars vi ska ha husvagnen men jag tror säkert på badstranden! Men inget säkert!

Men måste få säga att jag saknar faktiskt koler! <3

idag vaknade jag klockan 10 av att nått pucko står och knuffar på mig och säger: vakna surpuppa, vakna surpuppa hela tiden ! Jag vänder mig om och vem kan de vara, bara en på denna jord som säger så , jo daniel persson ! haha! Sen gick han ner till markus och jag gick och la mig i soffan med täcket halvsovandes nä då kommer han och sätter sig på mig! Ååh, :D tur är de att han inte är så tung, men så sen for han och markus. och jag fixa till håret och så,, jag ska på ica och köpa typ nån dricka till ikv, kanske chips eller nått!

Vi får höras senare :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0