slengbilder


alla bilder är rebeccas :-) http://www.rebeccaohman.blogg.se/ 

påväg dit
 


jävligt mycket renar efter vägen...

nakenbad, dock bara jacke, markus och jonas...

min galne bror...

på stranden nedanför stugan...

jag och mattias....

jag och rebecca♥....





den galne fiskaren....

påväg till Bius..

stek?

vi hade då iaf roligt fastän vi inte fiskade...

bada ....





sköööönt som fan.....

jacob,rebecca,jag...

jag och rebb :)

jag och rebb på våran "safaritur" hahhhah, dock kung på att ro...

jag och mattias..



beautiful...

kallkällan..

påväg dit...

vattnet såg ut som på utlandet...

man ville nu bada...

tills man kände på vattnet....

då ville man inte längre....

mattias är fotograf?

spel, jag och rebecca vann....

jag förklarar grimars... hihihi


mycket trevligt må jag säga! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0