:-)

FÖR 10 ÅR SEN,
1. var jag 5 år.
2. Jag bodde i Koler
3.  Min bästis var annika

FÖR 5 ÅR SEN,
1. Gick jag i 5:an
2. Jag var jätte liten då, eftersom jag är ett år yngre än dom andra! :)
3. Jag klippte mig, page!

FÖR 3 ÅR SEN,
1. Var jag 12 år
2. Jag var nervös inför Sjulnässkolan
3. Hade jag super lockigt hår (vilket jag har än ;s )

FÖR 1 ÅR SEN,

1. Gick jag i 9B, världens bästa klass!! <3
2. Började jag trivas riktigt bra i vårt nya hus i Lillpite
3. Började jag handboll

FÖR ETT HALVÅR SEDAN,

1. Började jag umgås med mattias<3
2. Började jag strömbacka
3. Slutade jag med att rida en hel del ! ;s

FÖR EN MÅNAD SEN,

1. Fick vi jul lov
2. Hade jag och mattias varit tillsammans i nästan 3 månader! :) <3
3. Började jag om fotbollen!

IGÅR,

1. Var jag med mattias
2. Gjorde ett hemmaprov
3. Sov med mattias!

IDAG,
1. Har jag varit på skolan.
2. slutade jag 10.00
3. Nu är jag hos mattias<3

IMORGON,

1. Vara med mattias<3
2. På fest
3. Sova med mattias<3


pussslove<3
M<3


Kommentarer
Postat av: sofie

haha jag råkade trycka på skicka kommentar, jag tänkte igentligen skriva att du va bra på att uppfylla dina dagliga mål ;) :D

2009-01-23 @ 16:39:48
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0