internet funkar inte

ja, de funkar inte så kan inte sitta hemma! nu är vi hos mattias och hälsar på valparna som har blivit så grymt jävla söta så det inte är saaant! :-) igår på praktiken så började jag klockan sex. var lite mört ;s men då sluta jag halv ett :-) idag började klockan 10 då ;-) men då gick jag till klockan fem så jag inte hann på träningen ;s så då ska jag träna imorrn istället! idag har vi haft lilla vasaloppet på förskolan :-) det var bra och vi har varit ute mest hela dagen i det vackra vädret! haha, nu när jag kommer hem ska jag prova det nya KLISS balsamet, som de då står att håret ska bli rakt i 48 timmar, men de tror jag ju inte riktigt, inte på mina lockar iaf. men jag ville prova så de ska bli kul att se hur de går haha! :-) börjar halv åtta imorgon! ;-) men nu ska jag dra , hade! hejs :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0