lång natt

det blev en sen kväll igår, blev väl ungefär till halv fyra! det var nämligen så att mattias hund, hilda har fått valpar inatt, nio små söta saker:-) rikigt söta! så vi har varit med på förlossning! jag skulle in och pinka och så tittade jag in och eva-lena och brage hade somnat och så låg hilda och slickade jätte mycket och så viska jag till mattias att han skulle komma, för att dom slickar sig själv tydligen mycket just före.. och så tände mattias och gick och kolla, och då låg det en valp där som hon låg och tvättade:-) då var klockan typ 2, så var vi med till halv fyra och då hade det kommit 4 stycken:-) den nionde och sista valpen kom klockan sju på morgonen, så de blev en lång natt för eva-lena :-) 

idag har vi inte gjort nått typ, varit med daniel och typ kört bil... sen inge mer typ, nu är vi hemma! ÄNTLIGEN! har inte varit hemma på tre dagar! kändes bra att få komma hem :-) och imorgon klockan 10 ska jag och besöka min APU-plats så ska jag presentera mig och så! :-) känns lite pirrigt faktiskt! :-) men så är det! :-)

här är en av valparna :-) syns inte så bra :-)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0