perfekt!

denna dag har varit mycket bra, eller efter praktiken! Jag och rebecca for på fotbollsträning och det gick faktiskt bra, blev faktiskt förvånad. har ju inte rört på mig på ungefär 3 månader ;-D hehe! Och sen efter träningen skjutsade mattias hem jag, rebecca, jessica och linn! och sen följe en sur gubbe efter oss och sen börja han dampa på oss osv:-) roligt var det! :-) sen efter träningen for vi hem och duschade sen kom rebecca till mig och hon for hem nyss, vi har pratat jätte mycket och sett på bilder, och inspelningar och spelat korron, och det var jätte kuul:-) taack rebecca :-) <3 jag hoppas det blir fler kvällar som denna :-) och nu kom älsklingen till mig och vi ska strax gå och sova!
Kunde inte bli någon bättre dag än denna, helt enkelt perfekt :-) så jag är på jätte bra humör nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

De var jätte kul<3 klart de blir fler sånna kvällar ;)

2009-03-19 @ 15:12:52
URL: http://rebeccaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0