godmorgon

godmorgon bloggen!
vaknade nyss, och idag är första dagen jag börjar med pulver, blir intresssant att se hur det kommer att gå,. men bara av att motionerat och inte ätit godis har jag redan gått ner 2 kilo:) så det är ju bra:-)idag ska vi väl ut och gå, mattias hatar att åka skidor, vilket jag tycker är kul, men kanske inte igår. då jag fick senadrag i tån! haha! så då blir det väl ut och gå antar jag, men vi ska ju till mig idag, då kanske jag tar skidorna en liten sväng, eller så kanske jag cyklar på motionscykeln! eller så kanske jag inte gör något alls (?) haha det återstår att se, vilket humör jag är på:-) men annars idag så vet jag då inte vad jag ska göra, måste renskriva praktikuppgifterna, så måste jag lämna in det imorgon! 
puss! 

vill ha sommar! (detta är dock i Kreta men.-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0