hata hata hata!

kan inte annat än hata mitt hår, då jag borstar det så faller hår av, och mamma var tvungen klippa de så de blev för kort och jag ser ut som en kille, min hårbotten är jätte ljus och längst ut orange/mörkt, jag vet inte vad jag ska ta mig till!!!!!!!! och mamma som kämpar och sliter och gör allt hon kan och ändå blir det inte bra,! :s nä, om ni fick ha mitt hår för en dag, jag lovar, ni hade dött, har aldrig sett nån som har som mitt, fyyyfan! vad ska man ta sig till , som mattias säger kanske: SVAAART!? nu börjar jag bli less, på allvar! har stått och gråtit inne på toa för jag är så arg/ledsen, direkt jag tittar mig i spegeln får jag ett raseriutbrott och börjar gråta ännu mer, kommer inte bli kul imorgon då jag ska till luleå med annika då jag ska fixa det. de kan bli mycket gråt då också, de återstår att se......
nu vill jag bara sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

men lilla vän! :) ja har också tappat hår av blondering...inte kul,men de blir ju inge bättre av att ja säger de, men som råd kan ja ge att inte blöta och sen försöka kamma, då rasar bara håret, och absolut inte föna eller platta,utan bara låta det vara, ha mössa eller nånting, skit bara i det i en vecka typ :) det var vad Sofia sa till mig när hon klippte mig efter att håret bara flög av nät man blåste på det :)haha men de går ju bort sig efter 2-4 dagar typ, far och köp inpackning hos frissan! :) fyfan, stackarn, ja vart också less allt jävla blont skit så ja färgade de grått för ett tag sen, så får de fan vara så :) Kram på dig! Sköt om dig, hoppas vi kan höras nån dag! :)

2010-03-04 @ 17:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0