illamående

har idag varit på fotografisk bild och suttit och redigerat, ska även ta fler bilder i veckan, olika ljusbilder.. men jag var tvungen fara hem efter fotot, mådde så jävla illa, och så prata jag med mamma och hon sa att markus hade spytt i morse, så då har han säkert smittat mig.. men har sovit ett tag men de hjälpte då inte, och har druckit mkt cola, men de hjälpte inte heller,. så vi får väl se om jag mår bättre ikväll, mattias ska och kolla på en bil i luleå senare idag, hoppas att han köper den, den verkade väldigt fin, en audi a4 quattro.. så vi får väl se, bara hoppas på de bästa:-) sitter nu och ser simpsons, bästa programmet ever typ:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0