påsklov

ja, då fick man påsklov:) sköönt! var på vårdcentralen, så får se, dem skulle höra av sig på en vecka:p blir fest i helgen, är de någon som vill festa med mig, jag vill ha med mig en tjej som jag trivs att vara med, inte bara mattias kompisar:) snälla hör av er:) jo, jag fick mitt löshår idag, samma färg:D wiiho!:) så jag sydde det, det gick ju snabbt, tog bara en kvart typ så det var bra:) hihi, så ska jag använda det i helgen och min "nya" klänning:) känns som att det kommer bli bra, jag hoppas verkligen det för det har varit mkt bråk senaste gångerna, men nu har vi verkligen talat ut och det känns som att det kan bli bra:) jag hoppas det, jag behöver det!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0