skönt

skönt kan jag bara säga, nästan så jag måste få en godispåse, för de har jag förtjänat men icket! jag har varit och sprugit och när jag kom tillbaka så kom mattias precis med skotern och behövde hjälp, för att brage hade kört fast riktigt ordentligt! och jag tänkte att han hade kört fast ja, men jag menar att dedär var fan de värsta jag sett i hela mitt liv typ, såg ut som en jävla traktor hade kört i skogen, oj vad dom hade skottat, ändå ner till marken, typ 1,5 meter! haha! så då hjälpte jag till och skottade och höll upp skotern, så då kom vi loss:D behövs en kvinna till allt;) hehe! nu återstår chill!!! hade varit gott med något smarrigt men mattias och brage tog en öl för det hade dem förtjänat efter att ha stått i typ en timme haha:D men men vi får se vad som händer! börjar kl ett imorgon :D skönt!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0