yeah!

åter till skolan idag, känns inte okej, känns förjävligt, var mycket trött eftersom de blev ganska sent igår efter bion, så stiga upp klockan sex också:( förresten så var Alice i Underlandet jätte bra, jag tyckte den var mycket bra, men jag vart yr och fick ont i ögonen av 3D glasögonen, blev illamående i slutet så jag var tvungen ta av mig dom ett tag, och så kan man ju inte se utan dom heller då är de ju så suddigt? aja, den var iaf sevärd 4/5 får den av mig:-) känns som att jag har jätte mycket läxa? sitter och skriver irenes arbete, har gjort klart samhällsen. så jag har praktikuppgift, ska jag renskriva, sen har vi prov i svenska nästa veckan och så ska vi ha läst ut en jätte tråkig bok,.. aja, de är bara bita ihop:) imorgon har jag utvecklingssamtal också, så vi får se hur det går.,.,. nu måste jag fortsätta!


puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0