6 DAGAR KVAR! ;)

6 DAGAR KVAR TILL KRETA!!! Ååh, va jag längtar, ska vara där i en vecka men mamma och två andra, katarina och hennes dotter louise som är 13 år! :) de blir säkert bra! Jag har varit och solat idag, på solarium eftersom jag inte solat nått i sommar typ och så sa mamma att huden typ ska vänja sig, så att jag inte första dagen bränner mig och inte kan sola alls, jag solade bara i en kvart, jag vill ju inte vara brun innan jag far, ska inte sola nått mer, eller en gång på onsdag 10 minuter eller nått! VILL INTE BRÄNNA MIG! hatar de, men jag brukar inte bränna mig så lätt så de är bra, men jag brukar inte heller ligga och pressa i solen, hur mycket jag än vill de så går de inte, de blir så fort långtråkit! ;) Men jag ska himlans försöka nu ! :) här kommer lite bilder jag sett från hotellet ;)

åååh, vad jag längtar;)
 

poolen;)


hotellet !


hotellet;)


utanför :)




Skooola, jag tycker verklingen inte om skola, men de är ju dock mycket mer folk som man känner på backa så de är ju som bra ändå ! men dock alla lektion !!! ;s usch!

Idag började jag tio över åtta och slutade halv ett, egentligen skulle jag sluta fem i ett men vi fick sluta tidigare;)
Efter skolan gick jag in till stan och kollade lite på gallerian och så sen gick jag till mamma på cafe i pite, hon var där med sina två av sina systrar och fikade, jag tog pengar och gick ner på subland, ett meal, med kyckling orient, och chips såklart;) haha så kom simon och höll mig sällskap ett tag, till typ 2:) så skulle han fara med bussen, så sen gick jag och mamma och köpte typ en keps till kreta, en volymaster, jag har inte ens bett om nån men de var jäkligt bra att hon köpte en :) haha sen köpte vi inte så mycket mer, hon hade ju redan gått på stan tidigare :) Jag kollade även när jag gick själv på ett par läsglasögon, jag älskar ju glasögon, jag behöver inte, eller när jag läser så brukar jag ha, jag har ett par men dom är ju fula så jag vill ha nya, ååh, jag önskar ju så mycket att jag såg mycket sämre än jag gör:) hahah men men jag håller mig till läsglasögon, bättre än inget, och jag använder dom när jag läser: men de är inte så ofta nu men när skolan har börjat så läser man ju mer så de blir bra! :) haha

Kram på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0