ÅÅÅH, vad jag kommer sakna dig, älskling! :'(

jag är så himla trött så att hälften vore nog, jag har inte ätit mycket idag så nu håller jag på att göra Grillbiff i ugn, jag köpte. lätt att göra! För just nu orkar jag inget, jag kom hem från Leo's och sen så duschade och tvättade vi blajen och så har jag duschat. Mamma och pappa for nu, med Blajen, Hejdå älskling<3 . ÅÅÅH,vad jag kommer sakna han ! Men men , de var ju meningen att jag skulle till camillas fest klockan 7 men jag vet faktiskt inte om jag orkar, är så less och mår illa också. Så de blir nog om jag inte får en jätte stor energi kick=)


=)


vet inte hur de smakar, men jag tror de blir bra=)

Hade bra, kram på er=) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0