BF1B!

Åååh, jag har blivit så himla mycket sämre på att skriva i bloggen nu ! men jag gör så gott jag kan :) haha

Nu på strömbacka så går jag då BF1B, jag fick däremot inte komma med någon jag ville, johanna fick gå i A, och elina, vickan, anna och pontus i C. Dom enda jag känner är Sofia, hon känner jag inte heller så jätte bra men brukar vara med hon ibland på förra skolan, så under lektioner och så är jag väl mest med hon och så känner jag ju Micke Bergström=) Sen kände jag inte igen ett piss:) eller Ville, jag gick moppekurs med han, hahah men nu har jag då lärt mig namnen på alla, tror jag ! :D Idag har vi typ gått runt i skolan, 2orna har visat oss runt lite och så, sen har vi lekt massa lekar, har varit kul, man lär känna andra så mycket bättre :) När man är typ i samma lag blir de att man peppar varann och allt =) Imorrn börjar jag halv tio, vi ska spela brännboll med 2orna, sen tror jag att vi börjar med vanliga lektioner faktiskt, men jag är inte säker, ska inte säga nått dumt:) hahah  men vi har haft bra första dagarna :)

Efter skolan så for jag på fysträning, gick bra, alltid jobbigt och jag är lat så, men jag överlevde då iaf=)

Nu ska jag sätta på en film sen ska jag sova, men före de ska ni få se mitt schema! :)

nu brukar de bli lite ändringar här och där men de får väl funka!


men sov gott, puss på er :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0