crayfishparty

Jag sitter hära vid datorn och trycker i mig massa godis, vi har kräftparty på 8 personer. Jag, mamma, pappa, Jesper, Alva, Emil, Ulrika och Kent. Var så grymt gott oj oj oj , nä jag skojja bara, jag är själv inte så förtjust i kräfta men jag måste få säga att de smakade inte så illa som jag trodde men de luktade illa nå så gudens:) Men jag åt dock en klo! Inge mera än de! hahah
Mamma åt bara tre typ , pappa åt grymt många, typ 30 stycken nä jag vet inte men fulla tallriken. Jag åt istället rostbiff och potatissallad, de var inte illa alls :) haha sen så åt vi efterrätt som jag bakat, chokladtårta. Med grädde också:) 

De funkar fortfarande inte att lägga ut bilder så ni får kolla på min pixbox, finns en jätte fin modellbild på min mor och far:)haha

http://www.pixbox.se/alb_show_id878965_page0.html

kram på er och njut av några riktitgt fina bilder:) hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0