watching the stars

Hann inte skriva så mycket om igår så jag skriver om de nu istället. Först så vaknade jag och Elina kring 10 så fixa jag mig snabbt och sen for vi till Elina och hon fixade sig och så for vi in till stan till nolia, vi gick mest runt och kollade på typ magdans och så kollade vi på tvillingarna , dom är ju så grymt lika :) Senare gick vi till Subland, och åt lite sen gick vi en snabbis in på Gina Tricot och där hittade elina ett par jeans och en tröja, jätte fint. Jag hittade en baddräkt, en svart kostade bara 49:- så då var de desamma, jag har tyvärr ingen bild. Men kommer nog att ta nån gång :) Senare gick vi tillbaka in på Nolia och fick hjärtballonger av en gubbe som blåste upp och gav senare så kollade vi på nå dans där de bara var gamlingar som dansa, dom dansa först och visade sen fick publiken komma in och dansa, och så var de en gubbe som sa till oss, kom igen nu tjejer. Kom och dansa. Vi ville absolut inte dansa bland gamlingar, men klart de hade varit roligt att dansa med bara hon bland dom men då var de typ byte hela tiden. Så man böt partner hela tiden, och då ångrade vi oss :) haha men gubben gav sig inte, kom igen de är ju ni som ska fortsätta med dehär, sa han. Vi började bara att skratta! Vågar ni inte, frågade han då. Vi svarade direkt NEJ ! :D haha sen började vi att skratta och även han sen då fortsatte han att dansa och vi gick iväg. Så gick vi ut från Nolia och väntade på Elinas mamma, Gusvav och Kim. Så kom dom sen så for vi hem.


Jag gick över till Rebecca och lånade hennes löpband medans vi såg Hancock, jag sprang bara 50 minuter skulle egentligen springa en timme men jag gjorde inte de, 10 minuter hit och dit, men jag är inte så stolt över att jag bara sprang 7,5 kilometer, de är ganska sakta men jag har inte heller bästa kondisen heller , haha men men jag sprang hem efter de och duschade på 4 minuter, rekord! haha sen så tog jag lite kläder och smink sen gick jag över till Rebecca och vi sminkade oss snabbt och böt om sen for vi med moppen kvart i nio till Jacke, vi ville hinna på OK före, vi hann, va var där 20:52 så köpte vi chips sen for vi till Jacke var där med Vikor, Linn, Rebecca och Jacke. Sen så for vi in till stan och åt på Sunes träffade lite folk där bland annat min bror, typ Pettersson och Jennie och Jessica. Vi åt sen for jag, Rebecca och Jacke till hans stuga och spelade lite kort där sen for vi hem. Låg på msn ett litet tag sen somnade jag! :)

Sidan är tyvärr konstig och de går inte att lägga ut några bilder så då kanske kom kommer senare då!

Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0