finaly, i took some pictures

Nu har jag tagit bilder, men dom vart inte så fina, men jag har dock lovat att ta. Så här är dom, och de gick att lägga upp
men jag vet inte varför men nog var de ju bra iaf=)

Jag har ju då klippt mycket på längden, de syns bättre irl:)


Har färgat utväxten och så har jag gjort en mörk slinga i luggen
som ni ser. Och som ni också ser så ville inte mitt ansikte synas
på denna bild och de var nog desamma! :) Kan ta bättre bilder

senare kanske:)

Men nu ska jag sova, mamma och pappa sov nere i markus rum för han är påväg till fjällen. Så då passade jag på att ta mamma och pappas stora säng, jag känner softet och ska sova redan nu. Oj, är klockan redan halv två, jag ska fortsätta se en film jag har börjat se på "How to deal" jag skriver mer om den imorrn, när jag förhoppningsvis sett klart den:)

Sov gott på er och kram:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0