hell yeah! :)

Sry att jag inte skrivit på ett tag :)

Igår var jag på fest, på bagarstugan jag for till elina klockan sex typ åkte med typ markus kompisar, för dom skulle till böle så då släppte dom bara av mig i sjulnäs :) Jag gick till elina och hon var med viktor vi for typ direkt till festen de var inte så jätte många där men de kom mer sen. Vi började festa typ 7 ! och mamma kom och hämtade mig typ halv nio, och de var inte så kul, men he barke! ;s jag drack lite för mycket, tack annika, cissi, sofie och elin! ja men ni som hjäpte mig och ringa till mamma och så ! <3  men nog pratat om de, jag for hem och jag mår bra idag:D

Ikväll ska jag inte göra så mycket, bara se nån film eller nått! =) om jag inte hittar på nått men de tror jag inte, ska upp typ nio, jag ska och dömma två matcher på kyrkplan, 5manna:) får väl se hur de går, men de går nog bra! egentligen skulle jag dömma hela dagen men vi har match i kalix. Mot assi ! Så jag hoppas vi vinner över dom, jag tycker inte om dom :d hehe !

Jag har två filmer att rekomendera:d om ni inte har sett dom vill säga! :)

Alvin och gänget : aaaah, så himla bra film. De talande och sjungande ekorrarna, Alvin, Simon och Theodore forslas med när deras gran blir nedhuggen för att skickas till Los Angeles. Väl där träffar de den misslyckade musikern Dave Seville som trots att ekorrarna river sönder hans hus blir imponerad av deras musikaliska talanger. Dave ser sin chans till framgång och tillsammans bestämmer dom att Alvin, Simon och Theodore ska sjunga Daves sånger. Drömmen om framgång slår in och tillsammans erövrar dem topplistorna världen över men framgången visar sig även ha en baksida...


Win a date with Tad Hamilton : En kärlekskomedi, jag tyckte den var jätte bra den också! Föreställ dig att du möter din favoritskådespelare och du plötsligt blir hans favorit! Det är precis vad som händer Rosalee Futch, en kändisfixerad småstadstjej, som vinner en date med Hollywood-snyggingen Tad Hamilton. Även om Rosalees dröm har gått i uppfyllelse, betyder det ett fullständigt kaos för hennes bästa kompis Pete. Han är pojken som får stanna kvar hemma, djupt, hopplöst och i hemlighet - förälskad i henne.



kram på er alla <3<3
(text tagen från LOVEFiLM.se) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0