i will always love you

Jag har inte klippt håret än men ska göra de efter maten sen har jag träning så efter de kommer bilder:d haha

Nu har destriktvetrinären varit här och besiktat Blajen, min häst. Eftersom vi ska sälja han, som jag vet att jag gryymt mycket kommer att ångra, men de är så, men våran köpare är en kvinna med två barn vid 15 och 18 års ålder, dom verkade tycka om han väldigt mycket, dom ska nu först ha han på prov i 2 veckor sen så får dom bestämma sig, men tjejen hade redan idag varit och köpt grejer till han och dom vill bara ha han nu, vi ska nog mest troligt fara dig med han imorgon kväll, ååh jag kommer sakna han så himla mycket, har ju haft han hela livet, men de blir nog egenterligen bäst så eftersom jag inte har tid med han längre och de blir att han bara står i hagen och tjockar sig, han är så jätte tjock nu, vetrinären skrev på papprena i parentes (to fat) han var nämligen från tyskland denna vetrinär så han pratade bara engelska och jag som är så dålig, haha så mamma fick sköta de mesta snacket men han frågade typ: Johanna, do you play handboll to? Yes, sa jag då=) oh, I did that to:) och så sa han att han var fasinerad över att de var så många tjejer i min ålder som gillade fotboll, i tyskland var de ingen som var de typ mest hästar och sånt. Och så sa han också att jag hade en jätte fin häst, så snäll och gullig och han förstod sig på dom som ville köpa han men att han förstod sig inte på oss som skulle sälja han, men men, han pratade jätte mycket iallafall, och jag tycker ju sånt är så pinsamt men faktiskt så var de inte så pinsamt som jag trodde de skulle vara, jag pratade ju inte så mycket så :)

Men nu ska jag äta grillad kyckling och pommes frites:p mums!
Hadebra, kram på er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0