I'm sitting here in the boring room it's just a another raining afternoon

Vilket tråk väder måste jag få säga de regnar och de har nyss oskat, nu regnar de bara, men allstå. Men de var perfekt väder för att färga håret och klippa sig:)
Så nu har jag iaf klippt mig och färgat håret, jag har fortfarande blött hår så jag kanske fixar de senare och tar nån bild och lägger ut om de går, de har inte gått att lägga ut nån bild nu på sistone jag vet inte varför står bara fel format, och de finns ju inte så många format att välja på men jag jobbar på de, om ni vet vad felet är så skriv gärna, för jag tycker verkligen inte om att inte kunna lägga ut bilder, de känns mer som att jag tappar läsare eller nått. Men jag är tacksam att ni alla står ut med de:) 
Jo förresten, jag såg en jätte bra film idag, eftersom de var så tråkit väder så vart de mest att sitta vid datorn och bara göra inget, så jag laddade hem en film som hette "The Hottie And The Nottie" 

Den spelas av Paris Hilton, Kathryn Fiore och Joel Moore.
Nate har blivit utkastad av sin flickvän och kommer plötsligt ihåg sin barndomskärlek - skolans sötaste tjej, Christabel  Nate bestämmer sig för att leta upp henne och det visar sig att Christabel nu vuxit upp och blivit Los Angeles hetaste blondin! Till Nates stora lycka är hon dessutom singel! Problemet är bara att Christabel har lovat att inte dejta någon tills hon hittat en pojkvän åt sin bästa kompis, June. Nate blir lovad en het natt med Christabel om han hittar en kille till June, men det är lättare sagt än gjort. June är nämligen inte alls lika het som Christabel...
De är något jag rekomenderar, grymt bra film, jag funderar på att se den en gång till ikväll:)

Men jag skriver senare, jag ska se om de finns nått att se på tv, jag ville ju se handbollen ikv men den var 02:55 och jag vet verkligen inte om jag orkar sitta uppe så länge för att se handboll men de går väll repris hoppas jag på.

Men ha de bra, kram på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0