Leo's lekland

Nu sitter jag hära på leo's lekland, må de låta töntigt men kul nå så grymt. Hahah oj vad jag har skrattat=) Mamma är här med sitt jobb nämligen eller med barnen, så då passade jag  på att följa. =) jag har åkt lite rutschkana, hahahah vet absolut inte hur de stavas. Jag sitter nu här, dom lånar ut datorer som var väldigt fiffigt! =)

Jag ska till camilla (http://camillacoolgirl.blogg.se/) kväll på fest, men själv ska jag vara jag vara nykter. De kanske inte är lika kul, men jag har klarat mig utan att dricka länge så jag tror inte att jag dör direkt;) hehe jag kan skriva lite mer utfört ikväll om festen och så. Nu ska jag leka lite till, nä jag vet inte faktiskt får se vad jag hittar på.

Hade bra, kram på er alla =)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0