Mamma Mia =)

Internet bugga igår, så jag just när jag skulle publicera de vart he nå bugg och gick inte, men då kopierade jag allt och lägger in idag, ni får tänka er att jag skrev de igår :) <3

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar, ska inte skylla på nått, bara allmänt lat:) Man blir typ nertryckt av de dåliga vädret ;s


Idag startade handbollen, första tränigen, började ju bra, vi väntade en kvart sen ringde vi Pilla och hon låg och sov, och så tänkte vi att vi håller en egen träning! Så kom Cristina (Reginas mamma) och sa att Pilla hade fått magsjuka på morronen ! Men vi höll våran egen träning, och den var seriös och kul =)


ÅÅH, jag känner mig så glad, har varit på bio med Rebecca, Jennie och Eve. Min mamma såg också men hon satt inte uti oss ! :) Vi såg iallafall "Mamma Mia", ååh, så himla bra film, man blir så jäkla glad av den ! DEN REKOMENDERAR JAG ATT NI SER !

En självgående, ensamstående mor som äger ett litet hotell på en grekisk ö är på väg att släppa Sophie, dottern som hon själv uppfostrat. Inför brölloppet har Sophie i hemlighet bjudit in tre egna gäster. I hopp om att få reda på vem hennes far är har hon nämligen bjudit in 3 män från sin mors förflutna...  (texten tagen av LOVEFiLM.se)


Titel: Mamma Mia
Längd: 1h 48min
Åldersgräns: Barntillåten



Igår så var jag med Rebecca och Emma =) vi var hos Emma, vi såg "27 dresses", jätte bra film:)
jag rekomenderar den också! ;)

Jane, en romantisk och fullständigt osjälvisk ung kvinna - en kvinna som ständigt ställer upp som brudtärna på sina vänners bröllop utan att någonsin närma sig sitt eget "lyckliga i alla sina dagar - slut". Men då Janes chef - som Jane är hemligt förälskad i - blir kär i hennes lillasyster Tess är måttet rågat och Jane börjar ifrågasätta sitt sätt att leva.



Titel: 27 dresses
Längd: 1h 46min
Åldersgräns: Barntillåten



Efter filmen så spelade vi galen panna ! Jätte roligt spel ! =) Och sen for jag och rebecca hem ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0