(N)

Idag ger jag tumme ner till allt ! Haha jag är så himla trött! Och så kom jag att tänka på att de är fysträning ikväll och då vart jag inte på så mycket bättre humör! Åååh, jag orkar verkligen inte ha fysträning, men jag har inte varit där på länge, så jag måste dit, man kan ju alltid hoppas på att de kommer typ åska, eller regn, jag tänkte för mig själv, varför slutade de att regna just idag? Vädret jäklas med mig!!! ÅÅH! Ja, jag ska himlarns tagga till, till träningen, nä de orkar ja inte heller, de finns inget att göra idag, hela morgonen har jag spelat fisspelet som rebecca visat mig, grymt kul! :)  http://www.jesper.nu/onlinespel/plattform/4567-Puzzle_farter pröva, du trycker på uppåtknappen två gånger för att fisa! :) De är även jätte fina ljudeffekter:)  hahaha men jag suger dock på de, men rebecca hade tagit sig till typ level 45 eller nått! KUNG säger jag bara! =) haha. Men nu ska jag spela lite till!




En liten fis dära=) De är alltså de gröna:D hahah grymt roligt spel ! :)


Skriver sen, mest troligt! kram på er<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhhh klarade just till level 49 och klantade mig och dog =( hahah! lycka till med spelandet :)

2008-08-20 @ 17:49:52
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0