stripsmeny 34:-

Ja, jag skrev inget inlägg igår så jag kan berätta vad jag gjorde igår ! De hände en rolig sak. Jag var iallafall men Elina, Camila och Viktor Palage. Vi var i stan på hamnen uti Step in, med viktor och hans kompisar, vi var där ett tag dom flesta drack, så kom polisen och började bara vara sociala, men ingen behövde dock plåsa, var lite konstigt men men ! Efter de for vi in till stan på Sunes och åt en stripsmeny och smält ost :d och så när vi satt och åt , camilla satt längst ut och så kom de in ett fyllo och så satte han sig bakom oss och när han kom då tog han bara camillas dricka utan att säga nå och sen satte han sig och så vart de tyst vid bordet och camilla säger: näää, rätt så tyst och hon blir röd i ansiktet och ser ut som att hon ska börja gråta, guuud vad vi började att skratta och så kom han tillbaka med dricka, men vi såg ju att han inte gjorde nått med den och jag skrattade som en tok, och så sa han till mig: Så kul var de faktiskt inte, jag bara : JO:D och sen så gick han och tog emot sin beställning och åt upp hamburgaren sen kom han till oss medans viktor var på toa, ni ser ut som nå jävligt tråkiga tjejer, och jag är jävligt full och så sa han typ: min kompis produserar cigg, och han ska langa till en som hette nått, vet inte vad han sa, och typ bara, men ta dom här stripsen ! :) hahah sen gick han ! Och  då kom de en annan gubbe han kanske var 30 år och satte sig en bit ifrån oss och köpte en mjukglass ifall ni ville veta, och de var bara vi och han inne på Sunes då, sen kollade han ut genom fönstret och började prata med sig själv om typ glassen, ååh kolasås! Jo, de är gott! Han måste typ varit skitso ;s och så när camilla kollade på han höjde han ögonbrynen åt han, ursch! men men nog pratat om han ! Så kom då vikor pettersson, jens nordsröm, micke och kurk! Så pratade lite med dom sen for vi faktiskt hem kring 1, körde moppe, och jag lovar jag höll på att frysa ihjäl, gud så kallt de var! Och ikväll tror jag inte att jag ska göra nått alls, bara chilla och se film tror jag:) men men kan skriva mer ikväll kanske!

Hade bra, kram på er:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0