-This is me

Nu sitter jag här och har musik, jag sitter själv. Elina är inte här ;(( tror ni jag har nåågot tråkigt, eeh jo ! Faen ! Och klockan är nu 14.15 och denna lektion slutar 15.45 ´, alltså en och en halv timme kvar ;s vet inte om jag kmr att överleva det men men ! får väl härda, jag jobbar me låten, som ska spelas upp nästa vecka, kan väl den hyfsat bra ändå! ;) heh!

Jajja, nu ska jag fortsätta! Och krya på dig elina, jag behöver dig, dessutom så vill jag bli av med våra stalker också *****, vill inte skriva namn men du vet nog vem jag menar elina =) hahah !

Ska nog till älsklingen efter skolan också ! ;) hehe sov hos han inatt också :D hah! Älskar dig mattias vikberg<3


pusslove;)
M<3


Kommentarer
Postat av: elinA

HAHAHA, sötis! imorgon kommer jag o räddar dig ;)

2008-12-11 @ 16:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0