;)

igår gjorde jag inte så mkt var med älsklingen och vi for typ till stan och var med pojje, danne, jonas. Johanna, emelie ett tag också ! Sen for jag och mattias hem och la oss och somnade eller iaf jag, han började att spela guitar hero i typ en timme! heh! Och vi vaknade sen har vi mest varit ute hela dagen, skottat snö och kört lite skoter ;p sen for jag hem, mattias skulle på fest i jävre så då for jag hem och jag ångrar det för jag saknar han så jävla mycket, alltså de är så obeskrivligt! åååh! Nu sitter jag bara här och tråkar och tänker på min mattias, jag vill bara vara trött och somna så de är morgon för jag ska vara med han imorgon :) hehe! ska he på en film nu, ingen träning för mig imorrn för min halsmandel har typ svullit upp så då är de lika bra att stanna hemma! Måste plugga nk och matte ! eller inte matte de pluggar jag på måndag, de är inte lika mkt!
 
_______________________________________________________________________________________________
 
Men jag måste ju se reprisen imorrn också från idol, alltså Kevin :) åååååh! När de var idol utröstningen jag satt i soffan och höll på att dö av nervositet, och när de var kevin som började sjunga jag bara skrek YEEEEEES! och så när kevin började gråta vem tror ni då började gråta, jo jag:) snacka om att jag grät!! naaaaw, han är så jävla bra ! :) (inte lika bra som min älskling då men;))  guuuuud så bra :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0