M<3

Igår var det endast myskväll!!! Jag for till mattias och vi såg Wallander med hans mamma och pappa, dom såg inte slutet för dom gick och la sig och såg där ist! Och jag är verkligen rädd för Wallander, de känns så verkligt när de är på svenska! Så jag var typ skit rädd och jag våga knappt gå på toa själv. Alltså jag är så grymt feg! hah! Och han skrämde ju typ mig också ;( heh!

Imorse väckte jag han typ 10000 ggr på 45 minuter: Älskling, vi måste stiga upp nu ! Svaret var varje gång: mmmm! Jag fick damp, ändå till klockan 10 över åtta höll jag på, sen gav jag upp och somnade om, vaknade klockan nio och mattias frågar vad klockan är och jag svarar att den är nio! Oj då, har vi försovit oss? Jag: NÄÄÄÄ, ÄR DU SERIÖS?!?!? haha! Så vi stannade iaf hemma! ;p

Nu sitter jag hemma och pluggar och lyssnar på julmusik, finns ju inget mysigare än de!!! ¨Några lampor tända och bara sitta och lyssna, lyssna på "Stilla natt" just nu ! :)

Jag orkar inte plugga, har prov imorrn i fritidskundskap! Jag tror att jag ska spela lite Guitar Hero, då blir jag lite gladare, sen ska jag plugga! Och får se om mattias kommer och sover här ikv eller hur han gör! Jag måste få säga att jag sover med han nästan varje natt, jag är helt beroende av han, han är som ett knark !! Jag älskar han så himla mycket =)

Älskar dig mattias:)




pussslove<3
M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0