ryckten

Snacka om att det finns många idioten på denhär jorden, som startar ryckten för att försöka förstöra andras förhållanden!
jag är så grymt arg och ledsen nu, att en pojkvän frågar en sån fråga, och man säger att det inte är så och han säger att han tror mig men låter ändå tveksam! Tur att han är påväg hit nu så vi får prata!!!

Jag ska inte skriva blogg när jag är sur för då blir det endast fula ord och allt, men jag vill så mkt ta reda på vem fan som sagt så, och spöa personen ! nu vill jag egentligen skriva en annan sak men jag avstår!



Och så alla vet så är det ryktet inte sant, jag älskar mattias och jag skulle aldrig göra något sånt mot han ! Jag älskar han, han är hela mitt liv och jag vill inte att något ska hända mellan oss!!!! Jag är jävlat besatt av han! :'( <3<3

M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0