3B

nu sitter jag i vikbergs lägenhet, jag slutade klockan ett idag så jag har varit här i snart två timmar, bara suttit framför datorn, ska ner till statiol och köpa lite godis och en sak till ;p hehe Mattias kommer hem kvart i fyra så de är ju rätt så länge kvar, saknar verkligen honom :( känns som att de var jätte länge sen jag var med han men de var ju i tisdag sist så. men så är det när man är kär:D

jag kollade på annikas pixbox, fan va roliga bilder jag hittade där, dom väcker minnen och de känns som att jag är där! fan va kul de var att se dom, jag och annika har jävligt många minnen tillsammans<3
Tänkte lägga upp några;)


Fråga inte ens vad vi gjorde:D hahhahahhahahhahah!


Skoterturen här med fransmannen !


min och annikas fransman som vi hade, tyckte inte om han, inte jag iaf, kommer inte ens ihåg vad han heter;) heheh sry ;p

FÅR DAMP, MÅSTE VETA VAD HAN HETER, HAR DE PÅ TUNGAN ! ;D måste smsa annika;)

alla bilder går inte att lägga upp, vet inte varför, de brukar ju vara att dom är fel format men alla är ju samma, och de går att ladda upp vissa! ;s konstigt!

love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0