bloggare, bloggare!

Jag tror inte jag är en sån bra bloggare, hehe jag har en så gryymt¨dålig uppdatering men de får ni stå ut med läsare (dom få som finns) hehe ;) Idag har jag haft utvecklingssamtal, de gick väl bra alla var enade om att jag var snäll och jätte flitig, IBLAND! hahaha annars var jag väl rätt så lat, så nu ska jag ta tag i dehär:) försöka iaf! ;) Jag hade sovmorgon till klcokan elva idag, riktigt skönt så då passar man på att sova hos älsklingen ;) hehe <3 Imorgon är de tidig morgon 08:10 till klockan två tror jag att jag går, tidigt slutar man då iaf! Men men på tal om handbollen nu då mitt i allt här så har jag tagit ett uppehåll i typ en månad, jag pratade med tove igår, jag har ju så grrymt mycket läxor och allt + att jag har dåligt i magen än dom tror att de kan bero på stress också så jag ska se om de är så. Och jag känner aldrig mer för att fara på träningar jag vet inte varför. men jag vet ju själv att jag älskar handboll ! Vet bara inte, tror mest för att de är stressigt och så! Men men jag hoppas på de bästa :) Jag har lite ont i huvudet idag jag tror jag måste ha lite godis:D hahhahha ! :) 


har jjust gjort klart mitt arbete att man skulle vara på praktik i 2 timmar på en fritidsaktivitet så jag var ju med Maria Berg och hjälpte hon träna pojkarna -99 ;) så har svarat på lite frågor och sånt nu ;d 



nu ska jag dra !

pusslove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0