dålig uppdatering!

sry! :)
Igår var jag då iaf med massa; vikberg, markus, sofie, danne, josse, madde, jonas, jim, jennie, felicia, och en tjej vet inte vad hon hette :) heheh vi körde mest bil efter typ ett eljusspår och så körde danne fast så var vi ju många i bilen var alla tvungen ut sen så skulle jonas och dom komma med deras bil då körde dom också fast! hahah men dom tog sig lös typ direkt! Så vi alla fick knuffa, ni vet när vi tjejer kom in i bilden tog vi oss ju lös :D hahahah !
Mattias sov här inatt=)

Nu ikv skulle vi typ vara hos Pojje och se film tror jag, får se om jag orkar det;;) vet då inte vilka som kommer, får se;pp

Nu ligger jag bara här och latar mig, känner mig grymt slöö! Sugen på mat, ska äta kött och potatisgratäng! ;:)

pusslove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0