Jag saknar dig ! <3

Jag saknar min bästa vän, jag saknar att ha någon att gå med hem från bussen, att bara kunna gå över till dig och bara göra ingenting, eller att vara med mina allra bästa kompisar, man läser och ser att ni alla varit med varandra men jag är inte där, de känns inte som förr och det känns inte bra. Jag vet inte vad som har hänt, varför det har blivit som det blivit, ni är inte som förr, och jag vet att jag själv har förändras men jag saknar tiderna med dig och med er! Jag var med dig och en till för ett tag sen och jag längtade så mycket och hade så kul och jag vill att det ska vara så, inget annat! Jag hoppas med hela mitt hjärta att dom tiderna kommer tillbaka, för det är någon jag saknar!

love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0