jonas brothers .- sorry

Idag har det inte varit annat än plugg typ, kom ju hem från skolan halv 6 bussresan tog grymt lång tid, längre än vanligt tror jag, jag sov och så väckta Alle mig han typ , johanna ska du inte av, vi är uti affärn nu? Jag bara jo :D hhehe tack, fick gå lite längre men men :) Nu har jag skrivit klart könsstympningen och jobbar med arbetssätt och lärande nu, en inlämningsuppgift. Och igår satt jag fem timmar och pluggade, helt klart rekord! Jag var tvungen skriva klart en rapport som jag,elina och linnea hade gjort det var massa, massa fel gjort så då fick jag ta hem och jag satt i 2,5 timmar och jobbade med det, jag hade inte förväntat mig att det skulle ta så lång tid hade även förväntat mig lite hjälp av dom jag jobbade med men inte press eller skyldighet verkade dom känna, så men men ! Skola är ju skola!

Så det jag gör hela kvällen är att plugga och lyssna på Jonas Brothers! Pappa sa nyss, " är du it less domdär stollarna? " Jag typ nääää, aldrig! hehe " hur ska jag göra för att du ska bli det då?, svara pappa " jag bara låt mig se dom live:D "näää du har ju sett nog och hört nog av dom så mycket som du har lyssnat på dom idag" jag utbrister ett stort NEJ :D Älskar jonas brothers!!!! jag är helt galen i dom, låten sorry! andra versen är ju helt underbar jag ryser varje gång jag hör den :) men nu ska jag plugga vidare ! ;(

love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0