onsdagen med elina<3

Skolan gick bra, kul med musik i slutet. Det börjar faktiskt låta riktigt bra! :) hehe efter musiken for jag och elina till hennes mormor och morfar och åt sen så hade vi ju då i läxa att göra en annurlunda fritid och pär sa att vi kunde ta en fika på stan eftersom det är en annurlunda sak man gör på fritiden så jag och elina gick i kyla till ett fik som heter "pick a pice cafe" nått sånt, dom höll på att byta lokal så det var stängt, vi frös så vi tänkte gå till Kvartersbageriet, och så gick vi förbi kioskpiraten och så gick vi snabbt in till Jonte berg, gammla klasskompisen vettdu, han hade de grymt stökigt men så äre ju ibland:D hahah sen gick vi till Kvartersbageriet och det var stängt! FUCK! då var vi tvugna att gå ändå till gallerian på Wayne's coffee, vi tog en choklad ist för fika men de får räknas ändå, det var så mysigt att sitta och prata och kolla ut, och så har dom ju börjat att julpynta nu också, det är ju så fint:) Senare gick vi och solade i en kvart, sen så gick vi tillbaka till hennes mormor och morfar och hämtade väskorna sen begav vi oss till LF ARENA, där vi såg distrikt spela mot Luleå, grymt spännande match vi såg med Lunka och Rebecca Stenberg också! Jag var ju den enda hejjaklacken i publiken och jag skrek ju rätt så mkt och är så inne i matchen så jag blir ju typ taggad! haha och rebecca slog mig flera gånger och elina skämdes över mig! HAHAH :) sen for vi hem och mattias följde med och sov hos mig :)



lyckad dag, helt klart:)

pusslove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0