sööndag!

Varit med vikberg hela dagen, men hade bingo klockan kvart i fem! Jobbar där till handbollen och säljer lotter och godis. Får sitta där i en och en halv timme, lite drygt men inte när man är med rebecca:) Efter det så gick vi hem till rebecca och gjorde en kladdkaka och varm choklad med grädde och det var grymt gott och vi satt och såg sanningens ögonblick och det var jätte mysigt något man längtat efter att få vara med en vän som dig gumman :) TACK! :) <3

jag kutar alltid hem som vanligt eftersom jag jämt är rädd :D hhahaha och när jag kommer hem så säger dom att det är en mörkhyad man som går runt i lillpite och springer in i andras hus och bara står och stirrar, han säger inget och efter ett tag så går han bara! Han har varit på andra sidan på älven alltså mitt emot oss typ, åååh! Tror ni inte jag blev nååågot rädd då ? :o

pusslove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0