sjuk ;s

Sjuk idag, har inte sovit så mkt inatt så jag fick sova till tolv idag, kändes bättre. Jag har även dåligt i magen, och mamma har ju medicinen i väskan och den är ju på hennes jobb. Så, ja det är bara att bita ihop idag, och jag känner nu att jag är jätte sugen på chips, om det blir bättre i magen så kanske jag och kira orkar fara till ica och köpa det. Får se, men med mitt sug i magen så blir det nog mest troligen så ! hahah :)

Jag lyssnar på "This is me", som jag sjunger på musiken med Elina, jag spelar piano och hon spelar gitarr. Och i slutet så kommer ju Joe in med I gotta find you, det ska jonny sjunga:D det kommer bli bra ! :)

Denna låt :) ÄLSKA! ;d


pusslove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0