So afraid to tell the world what I got to say

hejhej :) skön fredag idag, soft om it annat;p Nu sitter jag hemma och väntar på mat, efter maten kommer älsklingen:) han skulle ta med sig pojje också, så skulle daniel sen komma efter hans träning! Men tror nog pojje och daniel ska vara med bror min ;) hehe !

Idol ikv, rocktema kan bli intressant, tittade på repen nyss och jag tyckte de lät bäst för Alice och Robin E ! Tyvärr så blev jag lite besviken för Kevin var inte lika bra som jag förväntat mig, men de var som konstigt där dom hade filmat får hoppas på bättre sen :) Han ska sjunga "Living on the prayer" :D de blir säkert bra, han är alltid bra, han får inte svika mig nu :D heheh ! 

love<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0