.-,

VEM.
Vem är i rummet med dig?
Massa folk från olika klasser
Vem pratade du senast i telefon med? pappa
Vems hus var du senast i? hemma
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? vikberg
Vem önskar du att du var med nu? Vikberg<3
Vem ringde dig senast? vikberg
Vem ringde du senast? pappa

VAD.
Vad åt du senast?
Köttfärslimpa, potatis, brunsås, mackor:)
Vad drack du senast? mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Alltså jeans, typ blåa?
Vad är den närmaste saken som är rosa? ser it nått som är rosa
Vad har du på fötterna? sockar och skor
Vad är din favoritfärg? Ingen speciell.
Vad är din favorithemsida? typ blogg, bilddagboken och pixbox
Vad hör du just nu? Alla som sitter i datasalen som sitter och pratar
Vad stod det i ditt senaste sms? Tar de som ett ja ;) <3

VAR.
Var är din telefon? I min ficka
Var är din mamma? På jobbet i Långträsk
Var sover du? I min säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? De är Markus så jag vet inte, Carlings tror jag
Var i ditt rum är du? Jag sitter i datasalen på skolan?
Var skulle du helst vilja vara? Någon annan stans än just här
Var går din drömresa?  Utomlands helst kreta igen!
Var sov du senast?
sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0