High school musical 3

Åååh,, jag skulle och se den på bio nu klockan nio men mamma orkade inte hämta så då blev de inte :( och nu håller jag på att sura sönder, men de har blivit bättre nu iaf.


Min skoldag har varit helt okej måste jag få säga, ingen engelska hade vi så då blev de längre lunch och så gick jag klockan ett och kollade på teatern "Drömmar", de är dom som är utvecklingsstörda som spelade den och jag tyckte dom var jätte duktiga, roliga att se på ! :)
Sen på musiken så fick jag prata med Micke (musikläraren) om vad jag ska göra nu framöver, och så kom vi fram till att jag ska lära mig att spela piano och sjunga samtidigt så de kommer bli en utmaning:)


Hör av mig senare<3:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0