How am I suppose to live without you`?

Idag har de varit en hyfsad dag, slutade klockan ett:) soooft.! Men ändå går inte bussen förrän klockan tio över två, och då är man hemma tre! Vilket däremot är väldigt drygt! Så kort dag blir i slutändan en lång dag! Vi hade redovisning idag, den gick åt *******, men men så är de ju ibland också, de ska inte alltid gå bra, + att jag inte är någon pluggis, jag orkar aldrig plugga och får typ G eller VG på alla prov, haha har fått MVG på ett prov en gång och de var i Hemkunskap, men där kan jag ju så mycket så jag fick ju MVG som slutbetyg också, men dock de enda:) hahah, men it har jag dött av de inte!

Jag har träning ikväll klockan halv åtta till nio! Jag känner inte för träning idag, bara för att göra en tidig kväll, men om jag ska spela nått i helgen så måste jag nog träna och oftast när jag är där så tycker jag ju de är kul, för vi har oftast roliga träningar så, och jag är gryyymt taggad till i helgen !


Lördag 25 oktober

En match är 09:00 och den andra är typ 15:00 tror jag!

Vi spelar i Hortlax sporthall.

  

Nu ska jag chilla och äta snart :)

  

Ha de! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0