Lillebror var mitt ljus !

Jag var ju så himla sur igår och så kom Vikberg och Danne, då blev jag ju gladare med Danne retade mig eftersom han skulle och se den på bio. Men så när min lillebror skulle sova så ville han att mamma skulle kittla han ett tag, han gick och la sig i sovrummet och mamma kom it så då attackerade jag honom. Och började kittla han och han skrattade och skrattade, och hans ansiktsuttryck de är dom roligaste som gör att jag blir full i skratt! Haha. Han var min räddning igår, tack lillebror : ) Sedan efter de så gick vi upp i mitt rum och såg filmer "Liar Liar", grymt rolig film. Sen gick vi och la oss, jag satt på datorn före de! :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0