men våga hoppa då, idiot ! :)

Mitt internet cp:ar sig genom varven så de är därför jag inte skriver vissa dagar, men men :) nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen, de har varit en rolig helg;)

Fredag: Jag var på fest i stan hos Danne, folket som var där var väll : Jag, vikberg, danne, elin, sofie, markus, pernilla, pojje, emelie, granberg, jonas, och några till som jag inte vet vad dom heter:) de var väl roligt ett tag, sen så börja de krångla lite, de blev lite bråk men de fixade sig och så blev de så att vi iaf började gå mot stan jag, sofie, markus och vikberg och så gick vi till sunes för där var pojje,pernilla och emelie. Vi åt en stripsmeny, gryyymt gott:) sen var klockan halv ett kanske och vi for hem till oss, jag,sofe, markus och vikberg och såg lite av en film sen så gick vi och la oss.

bilderna går inte att lägga upp, vet inte varför men kolla min bilddagbok :)
http://pokeinmynose.bilddagboken.se/


Lördag: Jag vaknade halv åtta, jag skulle upp och dömma match åt 99orna, de gick bra, jag dömde två matcher, sen for jag hem och chilla, somna i soffan. Vaknade kanske 3 och så hoppa jag i duchen och sen fixade jag mig för vi skulle och äta middag hos annika och dom :) For dit och åt, jätte god mat, sen så bad jag danne komma och hämta mig:) hehe och han kom, han är så snäll :) Så följde annika och markus :D vi körde runt lite och så, vi for till danne sen och såg "The hills have eyes", jag sov hela filmen, den är ju så läskig, jag såg kanske sista kvarten. Sen så såg vi filmer på youtube och pojje låg och sov så strök jag med håret i näsan på han, hahah de var jätte kul, så vart han sur sen och ville hem! Så vi skjutsa hem han. klockan var väl kanske tre. Och sen for vi på statoil och köpte lite mat, vi var där inne och åt och så spela dom musik och markus började dansa framför överbevakningskameran och vi skrattade som jag vet inte vad:D haha sen for vi, danne skjutsade hem oss vi var hemma halv fem sen så gick jag och annika och satte igång en film och prata lite, vi somnade iaf halv sex:)

Söndag: Vi vaknade halv ett kanske, satte på samma film och såg den sen skulle vi egentligen och se hockey med elina, men då kunde ju it mamma hämta :( eftersom hon just kom från stan ! Nu sitter jag hära och gör inget, har nyss spelat yatzy med mig själv, och jag hade grymt tur jag fick typ 5 yatzyer, och självklart så såg ju ingen de ¨då ! Självklart ;) Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, Sofie pratade om att vi skulle hitta på nått så får väl se:) hehe ! Nu ska jag sitta bara på datorn och göra inget alls :)

puss på er <3

PS: rubriken kommer ifrån dannes apu, de var typ en man på jobbet som sa hela tiden typ: ja, om man ändå skulle ta livet av sig! Typ så hade han hållt på jätte länge och så var de en gubbe där som var typ 55+ och han började bli irriterad på dedär så en dag satt dom vid bordet på jobbet och så sa han de igen:
- ja, om man ändå skulle ta livet av sig, då skull man ju slippa allt!
Men då blev hajna gubbe arg och sa:
- MEN FÖR HELVETE, VÅGA HOPPA PÅ, IDIOT!
Efter de har han it sagt nått mer:)
hahahahahahah jag tyckte de lät så kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0